مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-15اقتصادي

راه اندازی اولین بانک دیجیتال در کشور از طریق اپلیکیشن ایوا


مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در پایان این مراسم ارزشمندترین دارایی مجموعه بزرگ سداد را سرمایه انسانی آن دانست و گفت: داشتن نیروی انسانی متعهد، - پرتلاش و دلسوز در کنار تجهیزات، تکنولوژی و برنامه ریزی و هدف گذاری می تواند اتفاقاتی بزرگ و شگرف را در مسیر خدمت رسانی به جامعه و مشتریان رقم بزند.

مدیرعامل ، می‌تواند به عنوان شعبه مجازی بانک ملی ایران تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه و آنها را از رفتن به شعب بانک بی نیاز کند.

وی با اشاره به اپلیکیشن ایوا در مقایسه با دیگر اپلیکیشن‌های موجود در شبکه بانکی و پرداخت، در خصوص مزیت رقابتی آن تصریح کرد: ما امروز توانستیم در حوزه پرداخت‌ها وخدمات بانکی، سرویس‌های مورد نیاز مشتریان را همچون سرویس‌های منحصر به فرد احراز هویت و امضا دیجیتال، دریافت تسهیلات کرونایی، دریافت کارت‌های اعتباری، تاییدیه تحصیلی، نرخ آنلاین ارز و سرویس‌های متنوع و کاربردی بسیاری که در سرویس نشان بانک ایوا در اختیار کاربران قرار گرفته است بر روی اپلیکیشن ایوا به سرعت و سهولت ارائه دهیم.

محمودزاده همچنین افزود: نکته مهم دیگر، اهمیت استفاده از این خدمات در شرایط بحران ویروس کرونا است که باعث شده نگاهمان در «نشان بانک» بر این اساس باشد که بتوانیم مراجعه حضوری مشتریان به واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین بانک دیجیتال در کشور از طریق اپلیکیشن ایوا

راه اندازی اولین بانک دیجیتال در کشور از طریق اپلیکیشن ایوا