مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-15سياسي

ساخت کتابخانه مرکزی شیراز با تمهیدات قانونی همراه باشد


دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی با اشاره به تجارب تلخ برخی استان ها در ساخت کتابخانه ی مرکزی، تاکید کرد که با پیش بینی تمهیدات قانونی و اقدامات ضابطه مند می توان از تکرار آن تجارب در شیراز پیشگیری کرد.

- ایسنا/فارس دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی با اشاره به تجارب تلخ برخی استان ها در ساخت کتابخانه ی مرکزی، تاکید کرد که با پیش بینی تمهیدات قانونی و اقدامات ضابطه مند می توان از تکرار آن تجارب در شیراز پیشگیری کرد.

علیرضا مختارپور یکشنبه 25 آبان و در جلسه انجمن های کتابخانه های عمومی فارس که به شکل وبینار و با مشارکت اعضای 104 انجمن برگزار شد، ضمن تبریک هفته کتاب و با بیان اینکه مسائل مربوط به کتابخانه های عمومی متعدد و مختلف است، افزود: متاسفانه کتابخانه های عمومی در برخی دوره ها با کم توجهی برخی از دستگاه ها روبه رو بوده است، اما در دوه جدید و از سال 1392 همت مضاعفی هم در نهاد و هم دستگاه های اجرایی شکل گرفته که توسعه کتابخانه های عمومی در کشور در حجم قابل توجهی را رقم زده است.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی با بیان اینکه از سال 1393 تاکنون 700 باب کتابخانه عمومی ایجاد شده است، گفت: افتتاح این میزان کتابخانه در ناوگان کتابخانه های خودش رانشان نمی دهد، زیرا به موازات افتتاح کتابخانه های جدید، برخی از کتابخانه ها به خاطر فرسودگی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کتابخانه مرکزی شیراز با تمهیدات قانونی همراه باشد

ساخت کتابخانه مرکزی شیراز با تمهیدات قانونی همراه باشد