مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 08:302020-11-17ورزشي

لیگ برتر دوچرخه سواری جاده، نیمه کاره تمام شد


رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد ادامه لیگ برتر جاده برگزار نمی شود.

- رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد ادامه لیگ برتر جاده برگزار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده قرار بود آبان ماه در رامسر برگزار شود که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا لغو شد.

اکنون خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد: مسابقات لیگ با وجود برنامه ریزی که کرده بودیم به دلیل ویروس کرونا به تعطیلی رسید.

پایان آبان، پایان فصل مسابقات دوچرخه سواری است و رکابزنان باید فرصت بدنسازی داشته باشند در غیر این صورت برای سال آینده دچار مشکل می شوند.

از آنجا که دو هفته هم قرار است سراسر کشور تعطیل شود، بنابراین پایان فصل دوچرخه سواری را اعلام می کنم اما فصل جدید دوچرخه سواری را به جای اسفند از اوایل بهمن آغاز خواهیم کرد.

قمری در مورد جلسه با معاون وزارت صمت نیز گفت: دوچرخه سواری در گمرک جزو کالاهای لوکس است از این رو ما برای واردات دوچرخه و دیگر تجهیزات به مشکل برخورده کرده ایم و جلسه ای را امروز (سه شنبه) داریم تا بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

او در مورد توافق با یک شرکت ایتالیایی برای تهیه لباس دوچرخه سواران هم گفت: یک شرکت ایتالیایی 100 دست لباس که قیمت هر کدام 250 تا 300 یورو است را به صورت رایگان در اختیار تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر دوچرخه سواری جاده، نیمه کاره تمام شد

لیگ برتر دوچرخه سواری جاده، نیمه کاره تمام شد