مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-17فناوري

افزایش 7 درصدی مصرف اینترنت در کرمانشاه/ 100 روستای کرمانشاه فاقد پوشش شبکه هستند


مسیب قبادیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به افزایش هفت درصدی مصرف اینترنت در استان در پی شیوع بیماری یک هزار و 750 مدرسه روستایی به اینترنت رایگان متصل شد ه اند.

مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه ادامه داد: در سال جدید برای توسعه اینترنت در مناطق روستایی بالغ بر 155 سایت همراه اول به نسل سه و نسل چهارم ارتقا پیدا کرده اند که بیش از 600 روستا از این طریق امکان اتصالشان به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

وی با اشاره به فعالیت 158 مرکز مخابرات روستایی در استان از توسعه ADSL خانگی در برنامه خبر داد و تصریح کرد: بخش عمده ای از برنامه این توسعه انجام شده، ساکنان روستاها می توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی از ADSL برای اتصال اینترنت استفاده کنند.

قبادیان خاطرنشان کرد: هفت سایت جدید در مناطق روستایی در دست اقدام داریم که بیش از 20 روستا را پوشش می دهند و طی یکی دو ماه آینده نیز 28 سایت موجود هم به نسل سه ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این موارد، زمینه اتصال 120 روستای دیگر هم  طی دو ماه آینده به نسل سه و چهار فراهم خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه کمتر از 100 روستای استان فاقد پوشش یا پوشش ضعیف اینترنت هستند، گفت: سعی می شود تا پایان دولت زمینه اتصال این تعداد روستا هم به شبکه ملی اطلاعات فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی مصرف اینترنت در کرمانشاه/ 100 روستای کرمانشاه فاقد پوشش شبکه هستند

افزایش 7 درصدی مصرف اینترنت در کرمانشاه/ 100 روستای کرمانشاه فاقد پوشش شبکه هستند