مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-17سياسي

واکنش محمد سالاری به اظهارات حمیدرضا ترقی در مورد مذاکره با آمریکا


محمد سالاری رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی گفت: «اینکه آقای ترقی به عنوان یک عضو حزب سابقه دار و قدیمی موتلفه اصل مذاکره با آمریکا را پذیرفته است و مذاکره را به عنوان یک روش و مسیر برای منافع ملی قبول کرده ، - محمد سالاری رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی گفت: اینکه آقای ترقی به عنوان یک عضو حزب سابقه دار و قدیمی موتلفه اصل مذاکره با آمریکا را پذیرفته است و مذاکره را به عنوان یک روش و مسیر برای منافع ملی قبول کرده ، یک اتفاق خوب و یک گام رو به جلوست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی گفت: بدیهی است که اصولگرایان برای انتخابات 1400 به سراغ برنامه و محورهایی همچون برجام و مذاکره با آمریکا خواهد رفت و به دنبال برجام ورژن دومی هستند که به نام خودشان ثبت شود.

محمد سالاری با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده و پیروزی جو بایدن و تاثیر آن بر سرنوشت روابط بین ایران و آمریکا و برجام، گفت: ما بعد از انتخابات آمریکا شاهد ایجاد یک فضای دو قطبی در جامعه بودیم.

یک گروه که مخالفان برجام و مذاکره با آمریکا هستند و اتفاقا بدشان نمی آمد که ترامپ برنده انتخابات شود و گروه دیگری که امیدوار هستند اجرای برجام و لغو تحریم ها بتواند شرایط بین المللی و البته اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش محمد سالاری به اظهارات حمیدرضا ترقی در مورد مذاکره با آمریکا

واکنش محمد سالاری به اظهارات حمیدرضا ترقی در مورد مذاکره با آمریکا