مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 15:552020-11-17سياسي

ویزیت رایگان جهادگران بسیجی سلامت در 41 محله اسلامی تهران


دبیر هفته بسیج سپاه استان تهران با اشاره به اجرای بیش از 400 عنوان برنامه محوری به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ابراهیم گرمابدری دبیر هفته بسیج سپاه استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، سپاه استان تهران و نواحی مقاومت بسیج این استان بیش از 400 عنوان برنامه محوری را اجرا می کنند.

وی گفت: برپایی مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه و راه اندازی ایستگاه های جمع آوری کمک های مؤمنانه مردم و خیران، نمایشگاه سیار عملکرد 41 ساله بسیج در قالب کاروان بسیج امیدآفرین و مراسم تجدید میثاق با امام راحل از جمله این برنامه ها است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: همچنین جهادگران سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی در 41 محله اسلامی حاشیه شهرها، به اجرای طرح های ویزیت رایگان و مقابله با ویروس یی و ارائه مشاوره به آن ها از دیگر برنامه های هفته بسیج در سپاه استان تهران است.

گرمابدری اجرا و کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های سپاه استان تهران در هفته بسیج نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان جهادگران بسیجی سلامت در 41 محله اسلامی تهران

ویزیت رایگان جهادگران بسیجی سلامت در 41 محله اسلامی تهران