مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 00:252020-11-17سياسي

اجرای طرح اعزام مبلغین جهادی در زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح اعزام مبلغین جهادی در زنجان خبر داد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اجرای رزمایش مومنانه و کمک به نیازمندان، اوقاف نیز رسالت های خود را در این حوزه اجرایی می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اعزام مبلغ به بیمارستان ها و مراکز درمانی در قالب همراه بیمار و مشاوره به بیماران، خدمت رسانی و کمک در قالب تغسیل و تکفین مرحومین کرونایی گفت: همچنین طرح اعزام مبلغین جهادی مدافع سلامت با بهره گیری از ظرفیت مبلغین اعزامی و بومی، به مدت یک ماه دیگر نیز تمدید شده است.

وی همچنین از آغاز فعالیت تبلیغی با هماهنگی ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه علمیه خبر داد و افزود: در این بخش فعالیت مبلغین شامل همراه بیمار در بیمارستان ها و مراکز درمانی کرونا، خدمات رسانی به بیماران، فعالیت تعدادی در قالب مراکز درمانی کرونا در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خواهد بود.

کرمی در ادامه به سایر فعالیت های این اداره کل در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: درب های آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه پس از شیوع کرونا برای حفظ سلامت مردم بسته شده اما کارکردهای دیگر این اماکن متبرکه با قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اعزام مبلغین جهادی در زنجان

اجرای طرح اعزام مبلغین جهادی در زنجان