مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 05:202020-11-18اجتماعي

تدوین طرح جامع کاهش تصادفات در زنجان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به ارتقای فرهنگ ترافیکی تاکید کرد و گفت: طرح جامع کاهش تصادفات تدوین و اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به ارتقای فرهنگ ترافیکی تاکید کرد و گفت: طرح جامع کاهش تصادفات تدوین و اجرا می شود.

علی مدقالچی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی برنامه هایی از جمله ایمن سازی فیزیکی مقابل مدارس حاشیه راه ها با اقداماتی، همچون نصب علائم ترافیکی، نصب سرعت کاه و تامین روشنایی و طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها با آموزش رعایت موارد ایمنی به کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد.

وی به برگزاری مانورهای ایمنی در مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: آموزش مستمر رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای، طرح آشکارسازی وسایل نقلیه و ارتقای ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده شامل عابران پیاده، موتورسواران، سرنشینان، وانت بارها و ادوات کشاورزی نیز از محورهای برنامه ارتقای فرهنگ ترافیکی و ارتقای ایمنی است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی عنوان کرد: کنترل سیستمی (سامانه سپهتن) ناوگان اتوبوسی، اعزام مشترک اکیپ های پلیس در محورهای مواصلاتی و کنترل ناوگان عمومی باربری، مسافری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع کاهش تصادفات در زنجان

تدوین طرح جامع کاهش تصادفات در زنجان