مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-18اقتصادي

211 زندانی جرایم غیرعمد گلستان در انتظار آزادی


رییس کل دادگستری گلستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت بسیج برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: 211 زندانی جرایم غیرعمد گلستان در انتظار آزادی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی هاشمیان پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بسیج حقوقدانان با بسیج اقشار اظهارکرد: رزمایش مومنانه بسیجیان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هفته بسیج برگزار می شود.

وی از بررسی راهکارهای سوق دادن کمک های مومنانه به سمت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبرداد و گفت: افزود: امسال 192 زندانی جرایم غیرعمد با کمک یک میلیارد تومانی مردم و مدد بزرگان و علما و اعضای شوراهای حل اختلاف استان آزاد شدند.

هاشمیان ادامه داد: مجموع بدهی این افراد 50 میلیارد تومان بود که شاکیان بیشتر این بدهی را بزرگوارانه بخشیدند.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: 211 محکوم جرایم غیرعمد در زندان های استان چشم به راه کمک مردم برای آزادی هستند که امیدواریم در قالب کمک های رزمایش مومنانه این افراد هم آزاد شوند.

هادی هاشمیان با بیان این که از هرگونه کمک و همکاری اقشار مختلف برای کمک به آزادی این زندانیان استقبال می کنیم افزود: هم استانی ها می توانند ماهانه با پرداخت 10 هزار تومان از طریق شماره گیری کدهای دستوری و یا واریز وجه به نام ستاد دیه در این کار خیر مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

211 زندانی جرایم غیرعمد گلستان در انتظار آزادی

211 زندانی جرایم غیرعمد گلستان در انتظار آزادی