مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 19:152020-11-18حوادث

دستگیری باند سرقت در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اعضای باندی خبر داد که با توسل به خشونت و استفاده سلاح سرد اقدام به سرقت خودرو و مغازه می کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: در پی گزارش سرقت های متعدد خودرو که سارقان آن در صورت مقاومت مالباختگان متوسل به خشونت و استفاده از سلاح سر می شدند، پرونده به تیم عملیات ویژه پلیس مشهد سپرده شد.

وی افزود: با بررسی سرنخ های موجود متهمان اصلی این سرقت ها که یک زن و 3 مرد تبعه خارجی بودند چهره زنی و تحقیقات گسترده و تعقیب و مراقبت های نامحسوس برای دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه ماموران انتظامی مخفیگاه متهمان را ردزنی با کسب مجوزقضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند، خاطرنشان کرد: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در این عملیات ضربتی 2 مرد جوان و یک زن که همگی تبعه بیگانه و دارای سوابق متعدد سرقت و استعمال و فروش مواد مخدر هستند را دستگیر کردند.

صارمی ساداتی گفت: در بازرسی از محل، دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری سرقتی، تعداد زیادی قطعات و لوازم خودرو، سه قبضه شمشیر و قمه، یک دستگاه ساخت کلید و حدود 600 میلیون ریال البسه که از یک واحد صنفی سرقت شده بود، کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سرقت در مشهد

دستگیری باند سرقت در مشهد