مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-19سياسي

موضوع جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، یکی از دغدغه های مهم مسئولان


با راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده 16 ورامین بخشی از این مهم محقق شده و این کمپ نخستین مرکز درمان معتادین متجاهر استان تهران است.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: با راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده 16 ورامین بخشی از این مهم محقق شده و این کمپ نخستین مرکز درمان معتادین متجاهر استان تهران است.

فرماندار ورامین گفت: با راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده 16 ورامین بخشی از این مهم محقق شده و این کمپ نخستین مرکز درمان معتادین متجاهر استان تهران است.

حسین کاغذلو صبح پنجشنبه 29 آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در محل فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد اظهار کرد: فعالیت کمپ های ترک اعتیاد ماده 15 ویژه معتادین خودمعرف و ماده 16 ویژه معتادین متجاهر، از دستورالعمل های ویژه ای برخوردار است که این مراکز موظفند تا بر اساس آن فعالیت خود را انجام دهند.

وی افزود: تعهد در کار، موضوعی دو طرفه است که هم باید از سوی دستگاه های متولی در امر مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار گرفته و هم مراکز ترک اعتیاد موظفند تا به وظایف خود عمل کنند تا کارها بدون موازی کاری و مشخص بودن تکالیف، به درستی انجام شود.

وی تصریح کرد: موضوع جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، یکی از دغدغه های مهم مسوولان در پاک سازی چهره شهرها از این افراد و کمک به درمان آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، یکی از دغدغه های مهم مسئولان

موضوع جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، یکی از دغدغه های مهم مسئولان