مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-19سياسي

4236 فعالیت به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان انجام می شود


فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه چهار هزار و 236 فعالیت به مناسبت هفته بسیج در استان انجام می شود، گفت: این فعالیت ها در قالب 513 برنامه اجرایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه ضمن بیان اینکه رویکرد اصلی بسیج در ارائه خدمات محله محوری است، اظهار داشت: چهار هزار و 236 فعالیت در قالب 513 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سراسر استان برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه فرمانده پایگاه های مقاومت باید با امام جماعت محله تعامل داشته باشند، تصریح کرد: در سیاست های جدید برنامه های پایگاه های بسیج محلات فرماندهان پایگاه به مثابه یک فرمانده سپاه عمل می کنند.

خدمت رسانی و محرومیت زدایی در اولویت فعالیت بسیج فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به ضرورت شناسایی مشکلات و مسائل فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی محله توسط فرماندهان پایگاه بیان کرد: در گام بعدی مسئولان پایگاه موظف اند با بهره گیری از ظرفیت های موجود نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

دامغانی بابیان اینکه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در اولویت برنامه های بسیج و پایگاه های مقاومت قرار دارد، یادآور شد: حضور فعال پایگاه های بسیج در فضای مجازی در دستور کار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4236 فعالیت به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان انجام می شود

4236 فعالیت به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان انجام می شود