مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-19سياسي

20 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: توزیع 20 هزار بسته معیشتی و 100 سری جهیزیه بین نیازمندان سراسر استان سمنان در سالروز تأسیس بسیج مستضعفین در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در آستانه هفته بسیج، به رویکردهای سپاه و بسیج اشاره و اظهار کرد: محله محوری رویکرد اصلی بسیج در استان سمنان بوده که از دو سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: قرارگاهی در مساجد متشکل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در محلات سراسر استان سمنان هماهنگ با امام جماعت و دیگر ارکان مساجد تشکیل شده است که رویکرد اصلی این قرارگاه ها، احصای مسائل و مشکلات مختلف در حوزه های گوناگون و استفاده از ظرفیت های موجود در هر محله با کمک دستگاه های اجرایی برای حل این مشکلات است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: این قرارگاه ها در محلات در سه حوزه پیشگیری، درمان و کمک مؤمنانه در سراسر استان سمنان در حال فعالیت هستند.

دامغانی محله محوری را یکی از رویکردهای مهم پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان سمنان عنوان کرد و افزود: خدمات رسانی و محرومیت زدایی از دیگر محورها و رویکردهایی است که باید از این پس با جدیت از سوی پایگاه های مقاومت بسیج س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می شود

20 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می شود