مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 16:452020-11-19سياسي

خدمت در خط مقدم سلامت کشور یک توفیق الهی است


یکی از مراجع تقلید خدمت در خط مقدم سلامت را یک توفیق الهی دانست و اظهار کرد: إن شاء الله این خدمت با توفیق کشف داروی این بیماری همه گیر توسط دانشمندان کشور همراه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی عصر امروز در یازدهمین گردهمایی مجازی استادان علوم عقلی که به مناسبت ششمین ویژه برنامه بزرگداشت علامه آیت الله سید محمدحسین طباطبایی (ره) برگزار شد با اشاره به برخی ویژگی های علامه طباطبایی اظهار کرد: علامه طباطبایی فرهیخته ای در اوج تقوا، تواضع، ادب، قناعت، رأفت و صمیمیت بود که عُمری در خدمت به قرآن و عترت تعلیم داد و تربیت کرد.

وی تواضع مرحوم علامه طباطبایی را از ویژگی های بسیار برجسته آن عالم ربانی خواند و افزود: حضرت استاد نسبت به همگان متواضع بود، امّا تواضع و عطوفت ایشان نسبت به شاگردان جلوه و ظهور دیگری داشت، طوری که شاگردان را مانند فرزندان خویش می دانست.

این استاد و مفسّر قرآن کریم، تواضع مرحوم علامه طباطبایی را نوعی درس اخلاق عملی عنوان کرد و گفت: البته تواضع عُلمای ما در برابر استادانشان امری است که در تاریخ تعلیم و تربیت زبانزد بوده و هست.

این مرجع تقلید وجود مضجع نورانی کریمه اهل بیت (س) را در قم یک برکت خواند و ادامه داد: برکت دیگر برای این شهر آن است که آرامگاه بسیاری از عُلمای بزرگ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت در خط مقدم سلامت کشور یک توفیق الهی است

خدمت در خط مقدم سلامت کشور یک توفیق الهی است