مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-20اقتصادي

بازار روزهای ورامین تعطیل شد


فرماندار ورامین با اشاره به وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: محدودیت های کرونایی فعالیت اصناف، کارکنان ادارات و تردد به شهرستان از روز شنبه اول آذرماه در مناطق مختلف این شهرستان اجرا می شود.

- حسین کاغذلو روز جمعه 30 آبان ماه در جلسه ستاد کرونا، طی سخنانی اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا و تقسیم بندی مناطق مختلف کشور به سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد، وضعیت ورامین نارنجی اعلام شده و بر اساس آن محدودیت های کرونایی در این شهرستان اعمال می شود.

وی افزود: بر مبنای تقسیم بندی اعمال شده در مناطق نارنجی، فعالیت گروه های یک و دو در مناطق مختلف شهرستان ورامین بلامانع بوده و مشاغل این گروه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: بر اساس محدودیت مناطق نارنجی، فعالیت گروه های 3 شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی ممنوع است.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: گروه چهارم شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی ورزش های پر برخورد، مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار روزهای ورامین تعطیل شد

بازار روزهای ورامین تعطیل شد