مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-21سياسي

توزیع 3000 بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی


همزمان با هفته بسیج  تعداد 3000 بسته غذایی در قالب رزمایش مومنانه در زنجان بین گروه های هدف توزیع می شود.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج  تعداد 3000 بسته غذایی در قالب رزمایش مومنانه در زنجان بین گروه های هدف توزیع می شود.

سرهنگ محسن سهندی ظهر امروز (اول آذرماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: حضور بسیج در همه صحنه ها به وفور مشهود و این روزها در عرصه های جهادی، چون فرهنگی، سازندگی، محرومیت زدایی، پزشکی و درمان و مخصوصا مبارزه با ویروس کرونا است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی بسیجیان در همه عرصه ها بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: به برکت مجاهدت های شبانه روزی بسیجیان شاهد آن هستیم که مردم در موضوعات مختلف از حضور به موقع و عملکرد خوب بسیج رضایت کامل داشته و به این میراث گران بهای حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک ستون اصلی در جهت حل مشکلات و بهبود اوضاع و شرایط زندگی نگاه می کنند.

این مسئول با اشاره به خدمات رسانی های بسیج از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در استان، عنوان کرد: بسیج شهرستان زنجان بلافاصله پس از ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر تشکیل ستاد مقابله با کرونا، اقدام به تشکیل قرارگاه زیستی کرد و بر همین اساس 9 قرارگاه پدافند زیستی در بسیج شهرستان تشکیل شد که 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی

توزیع 3000 بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی