مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-22اقتصادي

12722 جلد کتاب در کردستان به فروش رفت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: با اجرایی شدن طرح پاییزه کتاب در استان کردستان 12 هزار و 722 جلد کتاب در این استان به فروش رفت.

- عبیدالله رستمی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: با اجرای طرح پاییزه کتاب و مشارکت 47 کتابفروشی در این طرح 12 هزار و 722 جلد کتاب به مبلغ یک میلیارد و 120 میلیون تومان به فروش رفت.

وی با اشاره به اینکه طرح پاییز کتاب از 24 تا 30 آبان همزمان با سراسر کشور به اجرا درآمد، اظهار داشت: 39 کتابفروشی در سنندج و هشت کتابفروشی در دیگر شهرها در این طرح شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح پاییره کتاب استان فرهنگی کردستان ششمین استان پرفروش کشور در اجرای این طرح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه در طرح تابستانه کتاب نیز که در مردادماه امسال برگزار شد کردستان جزو 10 استان برتر کشور از نظر فروش کتاب های فروخته شده بود، افزود: هدف از اجرای طرح های فروش کتاب در فصول مختلف سال ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابفروشی های استان و همچنین رونق بازار نشر است.

اجرای برنامه های هفته کتاب در مناطق روستایی و حاشیه شهرها رستمی به برنامه های شاخص استان در هفته کتاب و کتابخوانی نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه های مختلفی در سطح استان به ویژه در مناطق حاشیه شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12722 جلد کتاب در کردستان به فروش رفت

12722 جلد کتاب در کردستان به فروش رفت