مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-22سياسي

صدورسند«جوزدان»به نام اوقاف/برقراری رابطه استجاری باانرژی هسته ای


معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سند موقوفه «جوزدان» پس از مدت ها پیگیری در دو روز گذشته به نام اوقاف سند خورد.

- اصفهان - معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سند موقوفه جوزدان پس از مدت ها پیگیری در دو روز گذشته به نام اوقاف سند خورد.

حجت الاسلام محمود نصراصفهانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره دریافت یکی از اسناد مهم موقوفه در استان اصفهان اظهار داشت: دو روز گذشته سند موقوفه جوزدان با حکم قضایی به نام اوقاف صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس 700 هکتار از موقوفه احمدبن رستم به ارزش ریالی 15 هزار میلیارد ریال در شرق اصفهان و منطقه جوزدان به تصرف اوقاف درآمد.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این موقوفه بخشی از انرژی هسته ای اصفهان را شامل می شود، ادامه داد: البته باید توجه داشت که در گذشته نیز برای این موقوفه رابطه استیجاری بین انرژی هسته ای و اوقاف صادر شده است.

وی با بیان اینکه موقوفه جوزدان احمد بن رستم در حال حاضر دارای سه هزار و 500 متصرف است، تاکید کرد: کارگاه های تولیدی، شرکت های صنعتی، واحدهای صنفی و بخشی از منازل مسکونی در این موقوفه قرار دارند که با برنامه ریزی مناسب در صدد ایجاد رابطه استیجاری با همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدورسند«جوزدان»به نام اوقاف/برقراری رابطه استجاری باانرژی هسته ای

صدورسند«جوزدان»به نام اوقاف/برقراری رابطه استجاری باانرژی هسته ای