مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-22ورزشي

بسیج تمام ظرفیت های هلال احمر برای مبارزه با مواد مخدر در اردبیل


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای مبارزه با مواد مخدر در استان اردبیل استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین معبودی ظهر یکشنبه در نشست با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: اعضای کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، جوانان، طلاب، روستایی و خانه های هلال برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و روان گردان ها بسیج می شوند.

وی با بیان اینکه اعضای سازمان جوانان و داوطلبان جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر در محیط های چهارگانه خانواده، محل آموزش، محل کار و محلات اقدام خواهند کرد، افزود: ارائه دوره آموزشی کمک های اولیه بنا به درخواست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، امکان بهره برداری از اماکن ورزشی جمعیت هلال احمر، استفاده از تجارب دیگر کشورها و نهادهای بین المللی و کمک به تأمین داروهای مورد نیاز درمان و کاهش آسیب های مصرف کنندگان مواد مخدر از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل خواهد بود.

معبودی با اشاره به اینکه این اقدامات در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری انجام خواهد شد اظهار کرد: همکاری مشترک و استفاده حداکثری از ظرفیت های ساختاری و اجرایی و توانمندی های علمی موجود برای پیشگیری اولیه از سو مصرف مواد، کنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمام ظرفیت های هلال احمر برای مبارزه با مواد مخدر در اردبیل

بسیج تمام ظرفیت های هلال احمر برای مبارزه با مواد مخدر در اردبیل