مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-23اقتصادي

راه اندازی اورژانس کسب و کار در البرز


به یقین گره گشایی و حل موانع موجود بر سر راه کسب و کارهای اقتصادی، نقش مهمی در توسعه استان و اعتلای وضعیت موجود خواهد داشت و این مهم در سایه اقداماتی مانند راه اندازی اورژانس کسب و کار در اتاق بازرگانی البرز دنبال شده است.

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: به یقین گره گشایی و حل موانع موجود بر سر راه کسب و کارهای اقتصادی، نقش مهمی در توسعه استان و اعتلای وضعیت موجود خواهد داشت و این مهم در سایه اقداماتی مانند راه اندازی اورژانس کسب و کار در اتاق بازرگانی البرز دنبال شده است.

پرهام رضایی روز دوشنبه سوم آذر در نشست مجازی با اصحاب رسانه با اشاره به اجرایی شدن طرح اورژانس کسب و کار اظهار کرد: این طرح با هدف رسیدگی به مشکلات مختلف کسب و کارهای اقتصادی استان اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در توضیح فعالیت ها و اهداف اورژانس کسب و کار در اتاق بازرگانی استان البرز گفت: در این طرح تمامی کسب و کارهای فعال استان که با مشکلات مختلف اعم از مالیاتی، تجارت خارجی، بیمه و تامین اجتماعی یا سایر عوامل مخل کسب و کار مواجه می شوند، می توانند از طریق تماس مستقیم با اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز، مسائل کاری خود را مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اورژانس کسب و کار در البرز

راه اندازی اورژانس کسب و کار در البرز