مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-23پزشكي

نظارت ها دراستان زنجان برای کنترل کرونا افزایش یابد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه نظارت ها باید افزایش یافته و پروتکل های بهداشتی با دقت بیشتری اجرایی شود، گفت:جمعیت هلال احمر به ظرفیت کنترلی استان اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخورد قانونی خواهند شد.

مرادی نافچی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن طرح شهید قاسم سلیمانی ضروری است صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرکز بهداشت و سپاه انصارالمهدی از طریق رسانه ها جزییات طرح را اعلام کنند، ابراز کرد: همچنین اداره کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام نیاز قرارگاه عملیاتی کرونای استان، فضاها و امکانات را در اختیار مدیر اجرایی نقاهتگاه های استان قرار دهند.

مرادی نافچی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید در شرایط کنونی فضای خود را در اختیار پایگاه های سلامت قرار دهند، افزود: امروز یکی از طرح های تأثیرگذار در کنترل بیماری به عنوان یکی از ملزومات شرایط کنونی که شاهد شیوع کرونا در موج سوم این بیماری هستیم، به شمار می رود.

این مسئول با تاکید بر اینکه جزییات طرح شهید سلیمانی باید به مردم ارائه شود، ادامه داد: اعلام جزییات طرح شهید قاسم سلیمانی باعث خواهد شد تا شاهد روند مطلوب در اجرای این طرح باشیم و این مهم باید از سوی دستگاه هایی چون سپاه انصارالمهدی (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ها دراستان زنجان برای کنترل کرونا افزایش یابد

نظارت ها دراستان زنجان برای کنترل کرونا افزایش یابد