مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:252020-11-24اقتصادي

نرخ هر مسافر با سواری های پلاک عمومی در مسیر زاهدان- زابل چقدر است


در پی گلایه برخی مردم از مطالبه کرایه های گزاف برای مسیر زابل- زاهدان در ترمینال زاهدان توسط رانندگان تاکسی، موضوع را از اداره کل حمل و نقل و راهداری سیستان و بلوچستان پیگیر شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در پی تماس برخی از مخاطبان با خبرگزاری فارس و گلایه از مطالبه کرایه های گزاف برای مسیر زابل- زاهدان در ترمینال زاهدان توسط رانندگان تاکسی، موضوع را از  اداره کل حمل و نقل و راهداری سیستان و بلوچستان پیگیر شدیم.

روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و راهداری سیستان و بلوچستان در این زمینه اعلام کرد: نرخ هر نفر با سواری های زرد پلاک عمومی برای مسیر زاهدان- زابل صندلی جلو 45 هزار تومان و صندلی عقب 40 هزار تومان است که شهروندان با مراجعه به شرکت های سواری مستقر در ترمینال مسافربری می توانند نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

همچنین برای رفاه حال مسافران محترم برای مسیر زاهدان - زابل اتوبوس اسکانیا در نظر گرفته شده است که کرایه هر نفر 21 هزار تومان است.

ضمنا مسافرین می توانند در صورت هر گونه شکایت به دفتر نظارت این اداره کل در پایانه مسافربری مراجعه و یا با شماره تلفن 33432888 تماس حاصل فرمایند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ هر مسافر با سواری های پلاک عمومی در مسیر زاهدان- زابل چقدر است

نرخ هر مسافر با سواری های پلاک عمومی در مسیر زاهدان- زابل چقدر است