مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-24اقتصادي

رکود ساخت و ساز؛ چالش بازآفرینی بافت های فرسوده زنجان


معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: رکود ساخت و ساز و محدودیت در صدور مجوزها از چالش نوسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده است.

- ایسنا/زنجان معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: رکود ساخت و ساز و محدودیت در صدور مجوزها از چالش نوسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده است.

سعید شاهین فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حوزه بازآفرینی شهری از سال گذشته بیش از 10 پروژه به بهره برداری رسیده که از جمله آن ها می توان به احداث کتابخانه و ورزشگاه در محله های نجف آباد و اسلام آباد زنجان و احداث معابر و سرای محله در خرم دره و خدابنده اشاره کرد.

همچنین تاکنون 30 میلیارد ریال به اجرای طرح سبزه میدان کمک شده است.

وی ادامه داد: به منظور بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری حدود 60 پروژه در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی پیشنهاد شده، اما هنوز مواقفت نامه های سال 99 صادر نشده است و در صورت تصویب طرح ها در حوزه های اصلاح معابر، ایجاد سرای محله، کمک به احداث مدرسه و مکان های ورزشی و سایر موارد اجرایی می شود.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، به اعطای تسهیلات برای نوسازی بافت های فرسوده اشاره کرد و گفت: برای این منظور 40 میلیون تومان وام با بهره 9 درصد، 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود ساخت و ساز؛ چالش بازآفرینی بافت های فرسوده زنجان

رکود ساخت و ساز؛ چالش بازآفرینی بافت های فرسوده زنجان