مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-24حوادث

توزیع 200 بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی استان گیلان


فرمانده انتظامی استان گیلان از توزیع 200 بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی به ارزش ریالی 40 میلیون تومان خبر داد و گفت: توزیع بسته های حمایتی توسط نیروی انتظامی مستمر بوده و با همکاری تمامی نهادها رزمایش مواسات تا پایان سال در گیلان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز سومین مرحله توزیع بسته های معیشتی (رزمایش مواسات) توسط نیروی انتظامی استان گیلان در بین نیازمندان گیلانی توزیع شد.

  توزیع 200 بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی استان گیلان فرماندهی انتظامی استان گیلان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از آغاز شیوع در خصوص آغاز رزمایش مواسات در کشور نیروی انتظامی استان پای کار بوده و امروز و در آغاز سومین مرحله این رزمایش 200 بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 200 هزار تومان در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

وی با اذعان به اینکه توزیع بسته های معیشتی در استان و توسط نیروی انتظامی ادامه دار خواهد بود، تصریح کرد: توزیع بسته های حمایتی توسط نیروی انتظامی مستمر بوده و با همکاری تمامی نهادها رزمایش مواسات تا پایان سال در گیلان ادامه دارد زیرا افراد بسیاری با اعمال محدودیت ها دوباره شغل خود را تعطیل شده می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی استان گیلان

توزیع 200 بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی استان گیلان