مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-25اقتصادي

مردم خراسان جنوبی 220 میلیون تومان کتاب خریدند


معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی در طرح پاییزه فروش کتاب 220 میلیون تومان کتاب خریدند.

- محمود رمضانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی در طرح پاییزه فروش کتاب بیش از 220 میلیون تومان کتاب خریداری کردند.

معاون امور فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در مدت اجرای طرح پاییزه فروش کتاب 6 هزار و 266 جلد کتاب توسط 12 کتابفروشی عضو این طرح به فروش رسید.

رمضانی با اشاره به اینکه میزان فروش کتاب در این طرح نسبت به طرح پاییزه از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است، ادامه داد: فروش بالغ بر یک میلیارد و 695 میلیون ریال در طرح تابستانه کتاب خراسان جنوبی به فروش رفت.

وی گفت: در طرح های فروش کتاب معمولاً بعد از دو- سه ماه طلب کتاب فروشی ها تصفیه می شود و از طرح های قبلی، کتاب فروشی ها طلبی ندارند.

معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در طرح پاییزه فروش کتاب مردم خراسان جنوبی بیشتر کتاب های عمومی خریداری کردند که امیدواریم به افزایش سرانه مطالعه در شب های قرنطینه کرونایی کمک کند.

معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح های فروش کتاب در فصول مختلف سال ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خراسان جنوبی 220 میلیون تومان کتاب خریدند

مردم خراسان جنوبی 220 میلیون تومان کتاب خریدند