مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-25سياسي

توصیه های روحانی به دولت جو بایدن


رییس جمهوری، یکی از مظاهر بزرگ پیروزی ملت ایران و شکست قطعی دشمن در جنگ اقتصادی را پایان دوره ترامپیسم عنوان کرد و گفت: شخ - صی که بدترین جنایت‌ها را در تاریخ آمریکا و اقدامات تروریستی و سبعانه‌ای نسبت به ملت ایران انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک روز بسبج، گفت: فرمان امام در سال 58 بسیار حائز اهمیت بود چون بسبج در همه دوران و در دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا می‌کند و بسیج یکی از یادگارهای مهم امام راحل است که همیشه می‌توانیم از این یادگار برای حفظ استقلال، منافع ملی، رشد و توسعه کشور و حمایت از مردم استفاده کنیم.

رییس جمهوری ادامه داد: وقتی شرایط نامساعدی مانند زلزله و سیل پیش می‌آید یکی از نیروهایی که باسرعت به صحنه می شتابد همین نیروی بسیج است که امیدواریم روزبه‌روز بتوانند به خدمات خود نسبت به این مردم بزرگوار کشور ادامه دهند.

روحانی با سپاسگزاری و تشکر ویژه از ملت ایران بابت مقاومت، اظهار کرد: ملت ایران برابر تحریم اقتصادی توانست موفق شود.

اهم صحبت‌های او به نقل از ایرنا،فارس و مهر از این قرار است: * ما دو دفاع مقدس داشتیم؛ یکی دفاع مقدس 8 ساله برابر صدامیان و دیگر دفاع مقدس مقابل جنگ اقتصادی و برابر ترامپیان که در هر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های روحانی به دولت جو بایدن

توصیه های روحانی به دولت جو بایدن