مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-25سياسي

150 هکتار از اراضی حلقه دره جنگاری می شود


رییس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز کلانشهر کرج و مطالبات مردمی 150 هکتار از منطقه جنوب غربی حلقه دره جنگل کاری انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پیمان بضاعتی پور، رییس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج، عصر امروز در آیین بهره برداری از پارک محله ای شهدای مدافع حرم حصارک که همزمان با هفته بسیج انجام شد، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم، گفت: این پروژه با مساحتی بالغ بر 1.

2 هکتار طی 18 ماه گذشته آماده بهره برداری شده است.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه تمام امکانات لازم را دارد، ادامه داد: منطقه حصارک با فقر سرانه سبز مواجه است که سعی داریم با اجرای چنین پروژه هایی سرانه فضای سبز در این منطقه را جبران کنیم این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت مسئله فضای سبز برای بهبود شرایط بصری و ایجاد نشاط و سلامت در شهر، اضافه کرد: این پارک چهاردمین پارکی است که در این دوره شورا به بهره برداری رسیده است.

ور در بخش دیگری به لزوم توسعه کمربند سبز در شمال غربی کرج اشاره کرد و افزود: کرد: فعالیت برای احداث و توسعه کمربند سبز در شمال غربی شهر آغاز شده است و اراضی که در اختیار لشکر 10 سیدالشهدا (ع) کرج است با توافق، 150 هکتار از این اراضی به کمربند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هکتار از اراضی حلقه دره جنگاری می شود

150 هکتار از اراضی حلقه دره جنگاری می شود