مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-29سياسي

شهرداری تهران جسارت تعیین تکلیف بار تحمیلی دولت را ندارد


عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طلب 30 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران از دولت گفت:شهرداری جسارت و توان ورود به عرصه تعیین تکلیف بار تحمیلی دولت بر نظام مالی شهرداری تهران را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورا گفت: در جلسه ای که در سال نخست شورای پنجم به صورت مشترک میان اعضای شورای شهر تهران با رییس جمهور برگزار شد، مسئله تفکیک هزینه های اداره ی شهر تهران از هزینه های اداره ی پایتخت به عنوان یکی از محورهای جلسه مطرح شد و در آن زمان به نظر می رسید موضِع دولت در خصوص کمک به شهرداری تهران و تأمین بخشی از هزینه های نگهداشت پایتخت، موضِعی مثبت و سازنده است.

با این حال از آن زمان تاکنون که نزدیک به 3 سال می گذرد، ریالی از سوی دولت به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

وی اظهار داشت: روشن است که تمرکز سازمان ها و نهادهای دولتی در شهر تهران از استانداردهای بین المللی فاصله دارد و ایران در شاخص پراکنش فضایی و آمایش سرزمینی از منظر نهادی و سازمانی، چه در سطح ملی و چه در سطح استانی با مسئله مواجه است.

در این راستا کارگروه انتقال کارکنان دولت از شهر تهران در سال 89 مصوب کرده است که 163 سازمان و نهاد دولتی به ترتیب اولویت و به مرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران جسارت تعیین تکلیف بار تحمیلی دولت را ندارد

شهرداری تهران جسارت تعیین تکلیف بار تحمیلی دولت را ندارد