مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-30سياسي

حوزه های علمیه دغدغه فرهنگی داسته باشند


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه امروز باید دغدغه فرهنگی داشته باشند، گفت: ارتباط با جوانان نکته بسیار مهمی است که روحانیت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه امروز باید دغدغه فرهنگی داشته باشند، گفت: ارتباط با جوانان نکته بسیار مهمی است که روحانیت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج صبح دوشنبه 10 آذرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تعداد معدودی از مدیران و فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت مدارس علمیه استان تهران در سالن جلسات غدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه این استان و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور آیت الله کاظم صدیقی رییس شورای هماهنگی بسیج و امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت الاسلام علی پناهی مسئول بسیج طلاب استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی در این مراسم با تبریک هفته بسیج و شهادت شهید علمی محسن فخری زاده گفت: دوران طلبگی از الطاف الهی است که باید آن را شاکر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه دغدغه فرهنگی داسته باشند

حوزه های علمیه دغدغه فرهنگی داسته باشند