اپلیکیشن «برق من» را نصب کنیدمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: از زمان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان، میزان مراجعه حضوری مردم به شرکت برق 50 درصد کاهش یافته است. - ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: از زمان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان، میزان مراجعه حضوری مردم به شرکت برق 50 درصد کاهش یافته است. بهنام بیات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا شرکت برق استان اقدام به ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان کرده است، گفت: شهروندان می توانند از سه طریق خدمات مورد نیاز خود بدون مراجعه به واحدهای شرکت برق دریافت کنند. وی ادامه داد: روش اول نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن همراه است که از طریق آن مشترکان می توانند به راحتی صورتحساب پرداخت کنند، بدهی خود را مشاهده و درخواست های خود را برای رسیدگی ارجاع دهند و بعد پیگیر نتیجه آن باشند. وی توضیح داد: در روش دوم مشترکان می توانند با سامانه 1521 تماس بگیرند و خدمات مناسب خود را دریافت کنند و در روش سوم هم مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق البرز از خدمات لازم برخوردار شوند. بیات اضافه کرد: از زمان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان، میزان مراجعه حضوری مردم به شرکت برق 50 درصد کاهش یافته است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |