مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-06سياسي

توزیع 2100 بسته معیشتی توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد


در سومین مرحله رزمایش کمکهای مومنانه جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تعداد 2100 بسته حمایتی و معیشتی در سراسر استان میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج رزمایش کمک مومنانه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از داوطلبان این جمعیت  برگزار شد.

 استاندار در جمع پرسنل و داوطلبان و در حاشیه اجرای این رزمایش مومنانه ابتدا از  تلاشها و زحمات نیروهای جمعیت هلال احمر استان که در همه حوادث و اتفاقات و مناسبتها به صورت جهادی پای کار هستند و در حال خدمت رسانی به مردم و آسیب دیدگان هستند، تقدیر کرد و گفت: امروز شاهد یک کار خیرخواهانه و خداپسندانه هستیم.

   استاندار افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب جدی به برخی مشاغل و حرفه ها موظف هستیم که در حد توان به فکر معیشت نیازمندان و آسیب دیدگان باشیم.

کلانتری محاسبه دقیق و شناسایی افراد نیازمند و حفظ حرمت و شأن خانواده هایی که این بسته ها را دریافت می کنند از اولویت های مهم و اساسی است و تلاش شود این بسته های معیشتی در همه نقاط و جای جای استان به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار توزیع شود.

استاندار خاطر نشان کرد: تاکنون رزمایش های متعدد کمک های مومنانه از سوی  نهادها و دستگاه های مختلف از جمله سپاه پاسداران انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2100 بسته معیشتی توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 2100 بسته معیشتی توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد