مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-08بين الملل

تسای اینگ-ون: تایوان روزانه شاهد تهدیدات نظامی است


همزمان با اینکه آمریکا از ششمین بسته فروش تسلیحات جدید به تایوان در سال جاری میلادی به ارزش 280 میلیون دلار خبر داد، رییس جمهور این جزیره دموکرات امروز (سه شنبه) اظهار داشت که کشور ش روزانه از سوی نیروهای استبدادی با تهدیدات نظامی رو به روست.

- همزمان با اینکه آمریکا از ششمین بسته فروش تسلیحات جدید به تایوان در سال جاری میلادی به ارزش 280 میلیون دلار خبر داد، رییس جمهور این جزیره دموکرات امروز (سه شنبه) اظهار داشت که "کشور"ش روزانه از سوی "نیروهای استبدادی" با تهدیدات نظامی رو به روست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا به طور کلی با 11 بسته فروش تسلیحات، حمایت های خود از تایوان را افزایش داده است و دولت واشنگتن روز دوشنبه به کنگره درباره فروش یک سیستم جدید مخابرات اطلاعات میدانی اطلاع داد.

چنین فروش هایی چین را آزرده خاطر و عصبانی کرده است و این ناراحتی به تنش های موجود میان پکن و واشنگتن اضافه می شود به طوری که چین شرکت های آمریکایی دخیل در این ماجرا را تحریم کرده و فعالیت های نظامی خود از جمله پرواز جنگنده هایش را در نزدیکی تایوان افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسای اینگ-ون: تایوان روزانه شاهد تهدیدات نظامی است

تسای اینگ-ون: تایوان روزانه شاهد تهدیدات نظامی است