40 خدمت شرکت توزیع برق همدان غیرحضوری شدمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارائه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» به صورت غیرحضوری خبر داد. - شیرزاد جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ارائه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان به صورت الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم تمام خدمات شرکت را در استان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه دهیم. وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن برق من در کشور گفت: با این اپلیکیشن دسترسی آسان به خدمات فراهم شده و هم استانی ها می توانند آن را نصب و از 40 خدمت شرکت به صورت غیرحضوری بهره مند شوند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه نرم افزار برق من در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس است افزود: در این برنامه خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به راحتی می توانند با مراجعه به این بخش ها از خدمات شرکت بهره مند شوند. جمشیدی با بیان اینکه امکان مشاهده قبوض از سوی مشترکین با نصب این اپلیکیشن وجود دارد و آنها می توانند به این طریق آن را پرداخت کنند گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشی ها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و دیگر خدمات از طریق این برنامه امکانپذ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |