مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-08دانش

دانشجو و دانشگاه مغز متفکر جامعه است


رییس مرکز علمی کابردی آرمان سوله اردبیل گفت: دانشجو و دانشگاه به عنوان مغز متفکر جامعه می تواند جامعه اسلامی ما را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازد.

- نسیم زین العابدینی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روز دانشجو، روز ایثار، ایستادگی، حق خواهی و استبدادستیزی دانشجویان عزیز میهن ما است، گفت: بزرگداشت چنین روزی، یادآور حق خواهی جوانانی است که در ظلمانی ترین ادوار تاریخ معاصر ایران چراغ راهی بر مسیر پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند مردم ایران بوده اند.

وی با بیان اینکه دانشجو و دانشگاه به عنوان مغز متفکر جامعه می تواند جامعه اسلامی ما را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازد، افزود: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی نیز همگام با همه دانشجویان کشور گام های مهم و استواری را در راه توسعه و پیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته اند.

زین العابدینی اظهارامیدواری کرد: با ایجاد زیرساخت های لازم، شاهد حضور پررنگ دانشجویان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور باشیم.

رییس مرکز علمی کاربردی آرمان سوله اردبیل خاطرنشان کرد: امید می رود جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو و دانشگاه مغز متفکر جامعه است

دانشجو و دانشگاه مغز متفکر جامعه است