مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-09سياسي

پژوهشگران برتر همدان معرفی شدند


در آخرین روز از هفته پژوهش، پژوهشگران برتر استان همدان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امشب در مراسم اختتامیه هفته پژوهش استان همدان که در بستر فضای مجازی برگزار شد، پژوهشگران برتر دانشگاهی، دستگاه های اجرایی و فناوران برتر استان معرفی شدند.

  به همت اساتید و پژوهشگران همدانی  15 هزار و 863 مقاله علمی از استان در اسکوپوس به چاپ رسیده است و سهم همدان در مقالات کشوری 4.

2 درصد است این در حالی است که جمعیت استان 2 درصد از جمعیت کشور را شامل می شود و این بدان معناست که در همدان تولید مقاله بیشتر از نسبت جمعیتی آن است.

رییس دانشگاه بوعلی سینا در این آیین گفت: در مقالات اسکوپوس 10 نویسنده پرکار همدانی فعالیت دارند که بیشترین مقاله هم به نگارش دکتر سعیدی جم با 34 مقاله می باشد.

یعقوب محمدی فر با بیان اینکه در همدان ISJ استاد در لیست یک درصد دانشمندان پراستناد ISI قرار دارند، عنوان کرد: در همین راستا در لیست دو درصد دانشمندان پراستناد نیز نام 11 استاد دانشگاهی همدان وجود دارد که بیشتر آنها از دانشگاه بوعلی است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 29 مقاله در استان با مشارکت نویسندگان خارجی چاپ شده است، بیان کرد: ارتباط خوبی بین اساتید و پژوهشگران استان با نویسندگان خارجی وجود دارد که سبب شده 59 درصد مقالات با همکاری نویسندگان خارجی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران برتر همدان معرفی شدند

پژوهشگران برتر همدان معرفی شدند