مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 18:202020-12-09حوادث

رمزگشایی 223 فقره سرقت در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از اجرای مقتدرانه و ضربتی هشتمین طرح عملیاتی ثامن در این شهرستان با تاکید در حاشیه شهر خبر داد و گفت: 223 فقره سرقت در مشهد رمزگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: با بررسی صورت گرفته در گزارش های شهروندان به فوریت های پلیسی و مطالعات میدانی، هشتمین طرح عملیاتی ثامن با محوریت ارتقای امنیت شهروندان در مناطق حاشیه ای شهر مشهد به مدت 15 ساعت اجرا شد.

وی افزود: در اجرای ضربتی این طرح گسترده مناطق از قبل شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی پاکسازی و 135 متهم پرونده های سرقت و دیگر جرایم دستگیر با رمزگشایی 223 فقره انواع سرقت 13 دستگاه خودرو و 13دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز توقیف و به مالکان آن تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در اجرای این ماموریت همچنین 34 پارک و بوستان محله نیز در مناطق حاشیه شهر پاکسازی شدند، همچنین، با دستگیری 24 متهم به توزیع مواد افیونی 76 کیلو و 350 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

صارمی ساداتی با اشاره به تداوم طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد به خصوص مناطق حاشیه ای این کلان شهر، گفت: از شهروندان قانون مدار انتظار داریم ضمن توجه به توصیه های کنترلی و مراقبتی پلیس در پیشگیری از وقوع سرقت ها و دیگر جرایم در صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی 223 فقره سرقت در مشهد

رمزگشایی 223 فقره سرقت در مشهد