مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-10دانش

اختصاص اعتبار به طرح های فناورانه دانشجویان تحصیلات تکمیلی


مدیر کل برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم از اختصاص اعتبار به طرح های فناورانه دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: این مبلغ برای مقطع کارشناسی ارشد 7.

- مدیر کل برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم از اختصاص اعتبار به طرح های فناورانه دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: این مبلغ برای مقطع کارشناسی ارشد 7.

5 میلیون تومان و بسته به حمایت سازمان حامی حداکثر 15 میلیون تومان و برای مقطع دکتری حداقل 15 و حداکثر 30 میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر کشمیری در نشست امضای تفاهم نامه سه جانبه شروع عملیات گرنت فناوری بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک مجری و پارک فاوا گزارشی از جزییات این گرنت ارائه داد و گفت: سال گذشته در هفته پژوهش و فناوری، توافق نامه اجرای طرح گرنت فناوری با پارک فاوا امضا و پس از چند ماه اجرای آن آغاز شد که متاسفانه به دلیل همزمانی با شرایط کرونا، فراهم شدن مقدمات اجرایی آن به تاخیر افتاد.

وی با اشاره به طرح گرنت فناوری، درباره مراحل آن توضیح داد: فراخوان و اطلاع رسانی این طرح اوایل سال جاری انجام شد، سپس پذیرش طرح ها (شامل دریافت درخواست و تقاضا) و نهایتاً بررسی و اعلام حمایت توسط سازمان حامی اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار به طرح های فناورانه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

اختصاص اعتبار به طرح های فناورانه دانشجویان تحصیلات تکمیلی