مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-11اقتصادي

وام 150 میلیون دلاری بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان


ازبکستان و بانک توسعه و بازسازی اروپا یک قرارداد وامی به ارزش 150 میلیون دلار امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ازبکستان و بانک توسعه و بازسازی اروپا یک قرارداد وامی به ارزش 150 میلیون دلار امضا کردند.

این قرارداد در چارچوب نشست ویدئویی سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و عادل رینو باسو رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا به امضا رسیده است.

این وام برای اجرای طرح های برنامه حمایت از زیربناهای مهم: وام برای حمایت از بخش انرژی برق و ساختمانی و بازسازی شبکه ها برای بهبود سستم آبیاری ناحیه مضرباد استان سرخاندریا از طریق لوله کشی از معادن آب های زیرزمینی آق تاش و پاشخورت هزینه خواهد شد.

  عادل رینو باسو رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا در چارچوب امضای قرارداد آمادگی خودرا برای کمک همه جانبه به تسریع اصلاحات در زمینه های مالی- بانکی و بازار سرمایه اعلام کرد.

در چارچوب گفتوگوها روند اجرای طرح هایی در زمینه های انرژی، شهرسازی، محیط زیستی و بخش خصوصی به ارزش بیش از یک میلیارد یورو مورد بررسی قرار گرفت.

طرفین همچنین از روی امکانات تسریع اجرایی این طرح ها و همچنین ساز و کارهای همکاری های متقابل در رفع تاثیر منفی پاندمی به اقتصاد ازبکستان تبادل نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 150 میلیون دلاری بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان

وام 150 میلیون دلاری بانک توسعه و بازسازی اروپا به ازبکستان