مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-11اقتصادي

عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها، احتکار تلقی می شود


بر اساس طرح سامانه جامع انبارها، همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.

- رضا باقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: بر اساس ضوابط جاری کلیه اشخاص حقیقی، حقوقی و بهره برداران دام، طیور، آبزیان، زنبورداران، تعاونی ها، کارخانجات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان که کالا خرید، فروش و انبار می کنند، باید مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا افزود: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها، همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده کالا توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در انباری که مشخصات آن ثبت نشده است، آن کالا در حکم احتکار تلقی شده و پس از تشکیل پرونده تخلف، صاحب کالا را به مراجع قانونی ارجاع خواهند داد.

 باقری با بیان اینکه منظور از انبارها و مراکز نگهداری کالا تمامی مراکز بارگیری، تخلیه ، نگهداری یا ذخیره سازی کالا است، عنوان کرد: این مراکز در حوزه کشاورزی، دامپروری و دامپزشکی شامل واحدهای پرورش طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها، احتکار تلقی می شود

عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها، احتکار تلقی می شود