مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-12ورزشي

تغییر احتمالی در برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ کشتی فرنگی


با توجه به اشتباهات داوری در دیدارهای لیگ برتر کشتی فرنگی و اعتراض برخی تیم ها از جمله صبانور کردستان، احتمال برگزاری مرحله نیمه نهایی این مسابقات با حضور 6 تیم مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پایان دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه ب تیم بازار بزرگ ایران به عنوان تیم نخست شناخته شد و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و صبانور کردستان نیز دوم و سوم شدند.

این رده بندی در حالی شکل گرفت که مسئولان و کادر فنی تیم صبانور کردستان به اشتباهات داوری در دیدار مقابل دانشگاه آزاد اعتراض داشتند.

بنابراین گزارش با وجود آنکه سازمان لیگ، برنامه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی را روز سه شنبه 25 آذرماه و با حضور 4 تیم بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، سینا صنعت ایذه و فولاد اکسین خوزستان اعلام کرده، اما مسئولان تیم صبا نور کردستان امیدوار هستند با توجه به مسائل داوری این مرحله با حضور 6 تیم برگزار شود.

در همین راستا جمشید خیرآبادی سرمربی تیم کشتی فرنگی صبا نور کردستان در تازه ترین اظهارات خود از احتمال برگزاری مرحله نهایی لیگ با حضور 6 تیم خبر داد و گفت: رضایت و موافقت برگزاری مرحله نهایی لیگ با 6 تیم کسب شده که برای اجرایی شدن این موضوع، یک ابلاغ دیگر نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر احتمالی در برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ کشتی فرنگی

تغییر احتمالی در برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ کشتی فرنگی