مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-12سياسي

شورای شهر ساری در پیچ تند دستگیری و استعفا


عضو تازه وارد شورای شهر ساری جمعه شب استعفا داد تا مشکلات این شورا پیچیده تر از قبل شود.

- اعلام استعفای یک عضو شورای اسلامی شهر ساری آن هم تنها 2 ماه پس از بازگشت این مجموعه به حدنصاب برگزاری جلسات ، بار دیگر پارلمان شهری مرکز مازندران را وارد بن بستی کرده است که در صورت تداوم می تواند به انحلال قهری آن بینجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا ، سبحان بخشی موسی کلایی عضو تازه وارد شورای شهر ساری جمعه شب با انتشار متنی خطاب به رییس این شورا از ادامه حضورش در این مجموعه استعفاء و از مردم ساری به خاطر آنچه که بی اثر بودنش در حل مشکلات نامید ، عذرخواهی کرد.

وی که 14 مهر ماه امسال به همراه پرویز شعبانی یک عضو علی البدل دیگر وارد مجموعه شورا شده و سوگند یاد کرده بود ، در متن استفعاء نامه خود نوشته است که جایگزینی در شورای شهر را برای خارج شدن این مجموعه از بن بست " حسب تاکیدات مقام عالی شهرستان ساری جهت راهگشایی و همراهی با دیگر مسئولین شهری و استانی " قبول کرده بود ولی در این مدت " کارگشایی مناسب و مورد انتظار مردم و مسئولین صورت نپذیرفته است .

این عضو شورای شهر ساری همچنین یکی از دلایل استعفایش را طرح سئوال از شهردار در چند محور پس از ورود به مجموعه شورا و نگرفتن پاسخ از شهردار " به دلایل و محدودیت های قانونی " برشمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر ساری در پیچ تند دستگیری و استعفا

شورای شهر ساری در پیچ تند دستگیری و استعفا