مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-12دانش

روزی که در کنار خبرنگاران مسئولان شهرستان نیز بایکوت شدند!


ظاهراً در کنار بایکوت خبرنگاراندر شهرستان بناب این بار نوبت به مسئولان رسیده است، آن هم اگر مسئول متولی این برنامه و بازدید از دانشگاه ها در شهرستان باشد.

- خبرگزاری فارس- جاوید بنابیان:  روز پنج شنبه گذشته غلامحسین رحیمی شعرباف معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اتفاق دکتر میررضا مجیدی رییس دانشگاه تبریز و  عبدالرضا واعظی رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی سفری به شهرستان بناب داشتند و با حضور رییس دانشگاه بناب از دستاوردهای علمی این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید حسین پیری رییس دانشگاه بناب ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان، در خصوص تسهیل اعتبارات پژوهشی و روند پیگیری های صورت گرفته در جهت دریافت هرچه سریع تر مطالبات نکاتی را بیان کرد و این در حالی است که بازدید معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همراهان ایشان در سطح رسانه های شهرستان و به تبع آن درسطح رسانه های استان آذربایجان شرقی هیچ بازتابی نداشت.

بر اساس این گزارش، عدم دعوت از خبرنگاران و رسانه ها در برخی از برنامه های مهم و در جلسات امر جدیدی نیست و مسبوق به سابقه است ولی عدم دعوت از مسئولان شهرستان در این بازدید مهم تا حدودی بی سابقه و غیرمنتظره بوده و با وجود حضور نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که در کنار خبرنگاران مسئولان شهرستان نیز بایکوت شدند!

روزی که در کنار خبرنگاران مسئولان شهرستان نیز بایکوت شدند!