مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-12سياسي

نمایشگاه ها دوباره برگزار می شوند


با اعلام شرکت نمایشگاه های بین المللی و با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، نمایشگاه ها تا پایان سال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

- با اعلام شرکت نمایشگاه های بین المللی و با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، نمایشگاه ها تا پایان سال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام محمد جواد قنبری، معاون نمایشگاهی شرکت های نمایشگاه های بین المللی، با هماهنگی های صورت گرفته با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز نمایشگاهی در نقاط زرد و نارنجی امکان فعالیت خواهند داشت.

بر این اساس، تنها نمایشگاه های تخصصی برای معرفی محصولات خود امکان فعالیت دارند و بازدیدکنندگان به شکل محدود و در صورت دعوت رسمی، امکان حضور خواهند داشت.

شرکت نمایشگاه ها همچنین اعلام کرده که با همکاری تشکل ها و انجمن های بخش خصوصی، جدول زمان بندی برگزاری نمایشگاه ها تا پایان سال، نهایی شده و به انجمن ها ابلاغ شده است.

ستاد ملی مقابله با کرونا، برای برگزاری نمایشگاه های جدید چند شرط و پروتکل بهداشتی را اعلام کرده و تنها در صورت رعایت آنها، امکان برگزاری نمایشگاه های جدید وجود خواهد داشت.

شرط نخست این است که شهر محل برگزاری نباید در حالت قرمز قرار داشته باشد و تنها در مناطق زرد و نارنجی امکان برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ها دوباره برگزار می شوند

نمایشگاه ها دوباره برگزار می شوند