مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 20:502020-12-12پزشكي

مهمترین علت مرگ بیماران دیابتی چیست؟


کاهش چربی و فشار خون، کنترل چاقی و ترک استعمال دخانیات در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی در بیماران دیابتی بسیار حائز اهمیت است؛ - ایسنا/لرستان یک متخصص داخلی گفت: کاهش چربی و فشار خون، کنترل چاقی و ترک استعمال دخانیات در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی در بیماران دیابتی بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه شایع ترین علت مرگ و میر بیماران دیابتی، مشکلات قلبی و عروقی است.

علی دارایی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با درمان دیابت، اظهار کرد: در حال حاضر درمان این بیماری متفاوت از گذشته انجام می گیرد؛ چراکه این موضوع براساس شرایط هر فردی متفاوت است و نمی توان نسخه واحدی برای همه بیماران دیابتی در نظر گرفت و تجویز کرد.

وی ادامه داد: درمان دیابت همانند لباسی که برای هر فرد متناسب با شرایط آن طراحی و دوخته می شود، متفاوت است و در حال حاضر به تعداد بیماران دیابتی، تنوع در درمان داریم.

دارایی اظهار کرد: بیماری های زمینه ای مانند مشکلات کلیوی و قلبی، سطح سواد و دسترسی به منابع درمان، سن فرد و شرایط فرهنگی و اجتماعی از جمله عواملی است که در درمان دیابت اهمیت دارد؛ بنابراین اگر بیمار به پزشک برای درمان مراجعه کند باید همه این عوامل در آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین علت مرگ بیماران دیابتی چیست؟

مهمترین علت مرگ بیماران دیابتی چیست؟