مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-14سياسي

خطر انحلال شورای شهر ساری


با تایید دستگیری یک عضو دیگر شورای شهر ساری و استعفای یکی از اعضای علی البدل احتمال انحلال این شورا که به تازگی با ورود 2 عضو علی البدل به حد نصاب رسیده بود، - قوت گرفت.

دادگستری مازندران از دستگیری هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری به دلیل اتهام فساد مالی دستگیر خبر داد و به این ترتیب خطر انحلال این نهاد در شهر ساری قوت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا ، این عضو شورای اسلامی شورای شهر که در دوره قبل نیز سابقه عضویت در این نهاد را داشت، روز گذشته دستگیر و دادگستری استان مازندران نیز صبح امروز دستگیری این عضو شورا را مورد تایید قرار داد.

هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری در حالی روز گذشته دستگیر شد که پیش از این نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زمزمه هایی مبنی بر احتمال دستگیری این عضو وجود داشت.

رییس روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر دستگیری هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری را به اتهام فساد مالی تایید کرد.

رییس روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران از قول رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، هفتمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر انحلال شورای شهر ساری

خطر انحلال شورای شهر ساری