مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-15اقتصادي

بیمارستان زاوه، معطل 26 میلیارد تومان!/ مسئولان کلنگ زدند و رفتند


محمود صادقی در گفتگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد:کلنگ این بیمارستان در سال های گذشته و در دولت های سابق بر زمین زده شد اما آن زمان هیچ ردیف بودجه ای برایش تعریف نشده بود و فقط مسئولان کلنگی زدند و رفتند.

وی بیان کرد: با پیگیرهای انجام شده از سال 97 تا کنون 73 درصد عملیات ساختمانی و زیربنایی بیمارستان انجام شده است و تاکنون 14 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار زاوه با بیان اینکه 26 میلیارد تومان جهت انجام عملیات ساختمانی و تجهیزات چهارگانه لازم است افزود: تجهیزات چهارگانه یعنی ایجاد پست برق، آب، ایستگاه گاز و تلفن اختصاصی لازم است چرا که استفاده از انشعابات معمولی در بیمارستان پاسخگوی نیاز مجموعه نیست.

صادقی ادامه داد: زمانی که تکمیل عملیات عمرانی بیمارستان زاوه به 80 درصد برسد وزارت بهداشت و درمان تجهیزات درمانی، دستگاه های مخصوص اتاق عمل و دیگر تجهیزات مورد نیاز بخش های تخصصی بیمارستان را تامین می کند.

فرماندار زاوه تصریح کرد: زیر بنای بیمارستان 4400 متر مربع است که بعد از تکمیل چهار قسمت تخصصی اطفال، داخلی، زنان، جراحی به علاوه کلینیک تخصصی و اورژانس در آن پیش بینی و راه اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به کمک های وزارت بهداشت و درمان و عنایت خیرین، امیدواریم بیمارستان زاوه در خرداد ماه سال آینده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان زاوه، معطل 26 میلیارد تومان!/ مسئولان کلنگ زدند و رفتند

بیمارستان زاوه، معطل 26 میلیارد تومان!/ مسئولان کلنگ زدند و رفتند