مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-15اقتصادي

آموزش های مهارتی در مناطق شهری و روستایی کردستان توسعه می یابد


با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین استانداری و سازمان فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی در راستای توانمندسازی مهارتی کارجویان و شاغلین مناطق شهری و روستایی در استان کردستان توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین استانداری کردستان و سازمان فنی و حرفه ای کشور، اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف ارتقای توانمندی و مهارت افزایی نیروی انسانی در عناوین آموزشی مرتبط با مزیت های رقابتی،  ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه کردستان در حوزه اشتغال روز سه شنبه به امضای علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و بهمن مرادنیا استاندار کردستان منعقد شد.

وی گفت: توانمندسازی مهارتی کارجویان و شاغلین مناطق شهری و روستایی در استان کردستان به منظور ایجاد اشتغال پایدار براساس ظرفیت های استان، تقویت و توسعه آموزش های مهارتی با رویکرد فناورانه از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

استاندار کردستان با بیان اینکه محوریت کارآفرینی و ارتقای مهارت های کسب و کار در جمعیت فعال اقتصادی استان و ایفای نقش موثر در رشد اقتصادی دارد، گفت: ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و استفاده بهینه از فرصت ها و منابع انسانی در استان به منظور رفع نیاز همه طرح های توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی در مناطق شهری و روستایی کردستان توسعه می یابد

آموزش های مهارتی در مناطق شهری و روستایی کردستان توسعه می یابد