مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-15دانش

مردم و دانشجویان هرمزگانی برنامه های شب یلدا را در بستر مجازی برگزار کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بیانیه ای نوشت: قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن عرض تبریک روز پرستار، - قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان در بیانیه ای نوشت: مردم برنامه های شب یلدا را در بستر مجازی برگزار و هزینه های هر ساله را صرف کار های خیریه برای قشر مستضعف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بیانیه ای نوشت: قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن عرض تبریک روز پرستار، از همه مردم و اقشار هنرمند، دانشجویان و مسئولین که هرساله در روز پرستار و شب یلدا دورهمی، جشن و مراسمات دیگر داشتند باتوجه به سرمای هوا، در راه بودن پیک زمستانه، قطع زنجیره انتقال و.

برای سپاسگزاری و همراهی کادر درمان بویژه پرستار استدعا دارد برنامه ها را در بستر مجازی برگزار کنند و هزینه های مصروفه هرساله را می توانند صرف کار های خیریه و تهیه اقلام و البسه زمستانی برای قشر مستضعف و نیازمند کنند.

در این بیانیه آمده است:با وجود همه محدودیت های اعمال شده در کشور کماکان کرونا روزی افزون بر 200 الی 300 نفر از جان هموطنان ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و دانشجویان هرمزگانی برنامه های شب یلدا را در بستر مجازی برگزار کنند

مردم و دانشجویان هرمزگانی برنامه های شب یلدا را در بستر مجازی برگزار کنند