مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-15حوادث

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در البرز


سرپرست پلیس فتا استان البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری که با اجاره یک دکه در جاده کرج - چالوس ، هشت میلیارد ریال از مردم و مسافران کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ رسول جلیلیان روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعدادی از مردم استان البرز با مراجعه به پلس فتا موضوع خالی حساب های بانکی خود را با پلیس درمیان گذاشتند.

وی اضافه کرد: بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و در بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت های صورت گرفته از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و متهمان به صورت فیزیکی اقدام به خالی کردن حساب ها از طریق خرید طلا و ارز کرده اند و درنهایت مشخص شد که از کارت های بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر کپی شده است .

جلیلیان خاطرنشان کرد که در ادامه تحقیقات کارشناسان مشخص شد که همه مالباختگان اقدام به خرید از یک دکه در جاده کرج - چالوس کرده بودند و از آن طریق کارت بانکی شان کپی شده است، بلافاصله صاحب دکه به پلیس فتا استان البرز احضار و در تحقیقات از وی مشخص شد که او در یک بازه زمانی چند ماهه دکه و دستگاه پوز آن را به 2 مرد میانسال اجاره داده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد که این افراد با هویت جعلی قرارداد اجاره این دکه را با مالک آن منعقد کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در البرز

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در البرز