مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-16پزشكي

پذیرش بیش از 700 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره)


رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت:از پنجم آبان ماه تاکنون، تعداد 723 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی کرمانشاه بستری شده اند.

- کرمانشاه- رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت:از پنجم آبان ماه تاکنون، تعداد 723 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی کرمانشاه بستری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، گروهی متشکل از هفت پرستار و سه تکنسین بیهوشی، فعالیت خود را در زمینه آموزش به پرسنل مربوطه در زمینه اکسیژن درمانی، آموزش فعالیت های جسمانی به بیماران و کمک به آنان برای تسریع در روند درمان آغاز کردند.

رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده چند دستگاه ونتیلاتور در دو بخش بیماران کرونایی مستقر و نصب شد تا در صورت تکمیل ظرفیت بخش ویژه برای بیماران بدحال مورد استفاده قرار گیرد.

امینی سامان بیان کرد: همچنین واحدی برای پایش بیماران سرپایی کرونایی برای سنجش فشار خون، تب سنجی و میزان سطح اکسیژن خون تا پنج روز پس از اولین مراجعه، راه اندازی شد.

وی گفت: از پنجم آبان ماه تا کنون، تعداد 723 بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که با تلاش شبانه روزی پرسنل متعهد این مرکز درمانی، تعداد 597 بیمار بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده و در این مدت علیرغم تلاش کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از 700 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره)

پذیرش بیش از 700 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره)